vrijdag 24 juni 2022

Weekend

Weer goed bezig geweest . Heb gisteren weer lekker wat uurtjes in de tuin aan het werk geweest en dus een flink stuk kunnen schoon maken. Kate is ook geweest , en na dat ze het huis had gedaan heeft ze mij nog even in de tuin geholpen. Niet te warm , nog de nodige bewolking, maar dat is juist fijn als je zo bezig bent .
In de middag in de keuken bezig geweest .en heb een curry gemaakt . Was weer heerlijk. Je bent wel even bezig , maar goed , je moet goed eten he.
Toen ik daarnet met Casper heb ik hem eindelijk gezien. Had al even het vermoeide dat er hier een zat , maar nu weet ik het zeker . Er zat een uil die nu even wat langer bleef zitten zo dat ik hen goed kon zien . Toen vlog hij pas op. Anders is hij net even wat eerder en heb ik maar net een glimp van hem, nu zat het echt rustig tot ik op een meter afstand was, keek me recht aan en vlog weg. Wat kan je dag toch goed beginnen , zo rond vijf uur in de ochtend . Het is het echt waard om wat vroeg rond te lopen. Nu even ontbijten , mijnrugzak inpakken en dan op pad met Sao. Voor nu, blijf gezond 

niet de uil uit het verhaal 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten