woensdag 22 juni 2022

Fratres ite ad bellum

 

Zijn we weer . Gister lekker bezig geweest . Vorige jaar een schuur gemaakt en kwam er deze winter achter dat hij niet helemaal waterproof was. Dus ben daar nu mee bezig om dat te verhelpen. Heb daar gisteren wat aan gedaan en nu maar even wachten op wat regen. Het kan wel een maand of wat duren voor dat we weer regen krijgen, maar goed, hoop dat mijn idee werkt. 
Ben ook wat op het land bezig geweest , moet natuurlijk elke dag mijn kippentjes verzorgen , ze geven braaf elke dag eieren . En ze zijn nog grappig ook. Ga binnen kort ook het kippenhok verbouwen. En beetje groter maken en ze iets meer beschutting geven . Wil ook een gedeelte kunnen afscheiden , mocht ik wat nieuwe kippen er bij nemen , dat ze niet gelijk elkaars kop inpikken . Maar even zien hoe en wanner ik dat doen. Ook dat wel voor de winter. 
Verder natuurlijk ook gelijk in de schuur weer wat aan het uitzoeken en opruimen . Je blijft bezig, maar dat is maar goed ook . Stil zitten is niet echt goed voor me. Heb is nu kwart over vijf. Casper is al uit geweest , de was draait al even en alles staat klaar voor het begin van een nieuwe dag . Dus nu maar even ontbijten en wat nieuws bekijken. Voor nu, blijf gezond 

Mais 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten