donderdag 16 juni 2022

Maan

 Was weer erg mooi , vroeg in de ochtend . Volle maan, onbewolkt , stil. Wat wil je nog meer de eerste wandeling met Casper . Vroeg opstaan zit er in en zal er , denk ik , nooit meer uitgaan. Doe dat al zo lang. 
Gisteren een redelijk rustige dag gehad. Het had de nacht van dinsdag op woensdag aardig geregend , en dan gisteren de nodige zon. Er goed voor de plantjes . 
Ben zelf even , tussen het broodbakken en het eten maken door, naar Funchal geweest . Wil mijn schuurtje een beetje aanpassen , dus even kijken wat de mogelijkheden zijn. Wat is er te koop en hoe zal ik het doen ? Moet het altijd zien , maar denk dat ik nu wel een idee heb. Moet nog wel een klein probleempje oplossen , maar gaat goed komen. Vandaag , als het zulk mooi weer blijft , eerst maar weer het nodige in de tuin doen , en mijn schuur weer goed bekijken. Dan gaat het vast goed komen . Voor nu, blijf gezond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten