donderdag 23 februari 2023

Annonas

Annona en pimpinela uit eigen tuin 
Ben ik weer . Wat later , heb vanochtend eerst maar even de was gedaan, wat kranten gelezen. En nu maar even tijd maken voor mijn stukje.
Gisterochtend nog wel wat in de tuin kunnen doen. Maar je voelde al dat het ander weer werd . De temperatuur ging onderuit de in de middag hadden we dan ook regen. Ook nu is het best wel fris en dreigend. Ze verwachtend , vooral in de middag , weer regen. Nu is het nog droog, dus zo dra het iets warmer is ga ik nog even naar boven. Moet zo wie zo men kippen doen, weer of geen weer. Maar als ik geluk heb kan ik misschien nog wat op het land doen. Gisteren vooral beneden bezig geweest .
Kate was er gisteren ook, dus het huis , en de auto´s zijn weer schoon. De bedoeling is om morgen weer te gaan lopen. En omdat we dinsdag on plan hadden veranderd en niet naar Santo do Serra zijn gegaan , is het de bedoeling om daar morgen dan heen te gaan. Maar je moet flexibel zijn, het weer kan erg tegen zitten , het verkeer kan tegen zitten , of je kunt je zelf net niet goed genoeg voelen om daar te gaan lopen. En dan moet je het niet doen . Zo makkelijk is dat . Als je toch een voorgenomen track gaat doen , terwijl je eigenlijk heen goed gevoel hebt , is de kans dat het fout gaat alleen maar groter he . 
Goed, ga kijken wat ik kan doen. Het al weer te lang stil gezeten . Voor nu , blijf gezond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten