vrijdag 3 februari 2023

Sneeuw ?

 

Er stond een mooie foto in de krant en dacht , die moet ik maar even plaatsen . Er was gisteren kans op sneeuw , maar of het echt is gevallen , ik weet het niet. Heb nog geen berichten daar over gezien. Net even snel de krant bekeken, maar ook daar niets. Het was er gisteren koud genoeg voor . Niet dat het hier heeft gevroren , maar boven in de bergen is het wel elke keer net onder of boven het vriespunt. En het is vrijdag vandaag , dus we gaan lopen . Ik weet nog niet precies waar , maar de kans dat we wat omhoog gaan is groot. São houd er wel van om elke winter wel eens een keer in de kou te lopen . En ik vind het ook niet erg hoor , mooi om de bevroren grond onder je voeten te voelen . Je hebt dat niet elke dag , en als we het koud hebben , in Funchal is het altijd wel tussen de 18 en 20 graden.
Goed , gisteren een redelijk rustige dag gehad. Even wat dingen opgeruimd. En de generator aan het testen . Ben niet ontevreden , ook ondanks dat het gisteren niet een te zonnige dag was, was het toch een aardige hoeveelheid wat binnen kwam. Goed genoeg voor mij en daar gaat het om. Ga nu ontbijten , mijn rugzak verder inpakken en dan straks op pad. Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten