dinsdag 21 februari 2023

Goed bezig

Zijn we weer . Ben gisteren lekker bezig geweest . Heb aardig wat kunnen doen. Het was droog . Ben zo rond kwart voor negen op het land gegaan. Wacht altijd wel even tot de eerste kou wat weg is he . Maar het was best te doen. Heb weer een flink stuk schoon gemaakt . En ik heb ook de kiwi flink terug gesnoeid . Hoop dat hij nu wel eens wat fruit laat zien. Ik weet dat het wel zeven jaar kan duren voor dat de kiwi fruit geeft , maar denk dat het dit , of volgend jaar wel eens mag. We gaan het mee maken. Maar ze groeien tegen de klippen op, en geven een hoop rommel. Dus misschien plaats ik er dan anders wel maracuja , die doen het hier erg goed. Geeft het nog even , maar denk er wel aan . Je moet bezig blijven he en wel iets hebben wat iets opbrengt .  De kiwi is niet eens een mooie plant . Maar goed, we gaan het zien.
Vandaag ga ik weer wandelen met São, ik weet het is nog geen vrijdag , maar deze week een keertje extra . Moet kunnen he . Het is de bedoeling dat we naar Santo da Serra gaan. Dat is , zeg maar , boven het vliegveld. Ik verwacht niet veel verkeer op de weg , zo rond acht uur . Het is toch carnaval en als ik het goed heb is het vandaag een zelfs een vrije dag . Het zal zeker een stuk rustiger zijn , want de scholen zijn zo wie zo dicht. Anders kun
São vandaag niet zo maar lopen he. Maar goed , ben net al een aardig stukje met Casper wezen lopen. Nu even ontbijten , de rest in mijn rugzak inpakken. Straks nog even met Renée een bakkie doen en dan op pad. Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten