donderdag 9 februari 2023

Snipperdag

 Ja, had gisteren even een interne snipperdag . Even geen stukje. Maar we zijn er weer . Niet dat ik gisteren niets heb gedaan of dat ik niet op tijd mijn bed uit was. Maar dat is niet zo . Gewoon op tijd , de ws gedaan , opgehangen . Maar soms is het wat moeilijk om wat te pennen . Er gebeurd van alles , zo als altijd . 
Renée is gisteren weer naar de oogarts geweest , en dat was best goed nieuws . Over vier maanden terug komen. Haar oogdruk is wat hoog, maar nu kijken of dat gewoon is . Verder zag het er best goed uit. Ik heb dat ook , wat hoge druk . Maar dat is voor mij normaal.
Verder nog wat in de tuin gedaan .Het gaat lekker . Er is altijd wel werk he . Begin zo in de winter rond negen uur , anders is het mij te koud op het land . En dan een paar uurtjes lekker rommelen . De kippen doen het ook goed , heb nog steeds elke dag verse eieren . De mandarijnen zijn ook goed te eten . Dus mijn werk is niet voor niets , en daar gaat het om. 
Vandaag komt Kate , dus dat wordt weer wat extra doen . En dan morgen naar Camacha . Weet dat nu al , omdat we São haar moeder naar het gezondheidscentrum brengen en daarna daar in de buurt gaan lopen. Dus we weten nu al waar in de buurt we morgen gaan lopen. 
Het heeft vannacht wat gerengent , het is fris , denk net 10 graden , maar rustig weer . Het is geen stortregen , maar alles is rustig . Zien wat het morgen wordt . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten