woensdag 4 oktober 2023

Brand

 Toen ik net naar buiten ging met Casper voor zijn eerste wandeling van de dag , rook ik een behoorlijke brandlucht. Zien niets , weet dus niet waar het is en hoe erg het is . Het is warm en droog . Toch moet ik zeggen dat het naar mijn beleving dit jaar wel mee viel. Maar dat kan echt mijn beleving zijn. 
Gisteren best op het land bezig geweest . Vooral in de ochtend . Toen was het nog niet te warm . En het is zwaar werk , het land klaar maken. Gaat echt op de oude manier , hakken . Maar heb weer een stuk gedaan en straks weer een stuk. We blijven wel bezig hoor . Wil toch wat op het land hebben staan.
Vandaag komt Kate , dus ook weer ene hoop te doen . Was nog even onzeker of het wel zin had dat Kate zou komen, hadden van gistermiddag geen water . Maar net even gecontroleerd , maar we hebben weer water . Ga zo dus even de afwas doen van gisteravond . Moet toch gebeuren he . Kan het wel laten staan , maar daar heb ik een hekel aan. Dus even ontbijten , afwassen en dan maar zien wat de dag ons gaat brengen. Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten