donderdag 5 oktober 2023

Levada do Moinho

Het brand nog steeds . Niet de hele tijd even hard , maar je ruikt het nog . Is niet net naast de deur , maar hemelsbreed ook niet te veer weg. Er brand een stuk , en dat is moeilijk bereikbaar . De helikopter is ingezet . Maar het is droog en warm. Hoop dat het snel uit is .
Maar goed, gisterochtend op het land bezig geweest . Ook het kippenhok schoon gemaakt . Dus best bezig geweest , maar zo hoort het ook . Neem ook wel eens wat rust he , in de middag nog even een km of 18 gelopen . We zijn naar levada do Moinho geweest , in de buurt van Achada da Cruz . Er heten meer levada´s  levada do Moinho . 
We zijn speciaal naartoe gegaan om dat het veel schaduw heeft. Op sommige plekken is het zelfs donker langs de levada . Was mooi , hebben die levada wel vaker gelopen , maar was al weer een jaar of wat geleden . 
Mijn GPS is nog steeds shit , dus daar ga ik vandaag aan werken . Heb nu wel wat , gelukkig , wat foto´s kunnen maken. Maar dat was ook nog niet je van het . Maar dat komt wel goed . Ga vandaag dus uitzoeken wat er mis is met de GPS op mijn telefoon of de app die ik gebruik. 
Ga nu ontbijten , de was ophangen en dan kijken wat ik vandaag verder kan doe . De weer waarschuwing voor de warmte houd nog wel even aan , dus vroeg beginnen en dan vanmiddag maar wat rustig aan doen . Voor nu, blijf gezond.

 
 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten