dinsdag 3 oktober 2023

Geen idee

Ja , geen idee . Gisteren wezen lopen. We zouden naar Santana gaan , maar we besloten naar São Vicente geweest . Mooi gelopen . Had mijn action camera weer eens mee gnomen en een hoop foto´s gemaakt. Dacht ik. Geen een . Niet leuk . Ook de app waarmee ik de wandeling opneem is al een week of wat van slag. Neemt niet goed meer op. Zijn ze aan het klote met GPS ? of is de app slecht ? Heb mijn camera gisteren hele maal opnieuw naar de fabrieksinstelling gezet en geformatteerd . Toen getest . lijkt weer  te werken, heb weer wat foto´s kunnen maken . Vandaag maar eens mijn app opnieuw installeren , ook op hun website kijken of er wat staat. Was niet blij.
Maar goed, ga vandaag op het land werken. Heb genoeg te doen . De weersverwachting is dat het morgen en overmorgen weer 25 a 28 gr wordt . We gaan het zien. Ga vandaag gewoon alles klaar maken om doperwten en tuinbonen op het land te zetten . Wat nog meer zie ik wel . Voor nu , blijf gezond 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten