donderdag 19 oktober 2023

Regen

Het regent . Nog niet te erg , maar dat is goed. Als het te hard regent , geeft dat weer andere problemen. Ook is er een weerwaarschuwing voor hoge golven , dus je moet goed uitkijken als je langs de kust loopt . Maar goed, soms zijn er mensen die niet luisteren en toch maar doen wat ze willen.
Gisteren lekker bezig geweest . Heb weer een aardig stukje los gehakt en daar na met de giek omgegooid . Het is even werk , maar weet nu ook wat ik verder ga doen. Heb nog een aardig hoopje zand liggen van de laatste werkzaamheden en die ga ik door de grond mengen . Is weer even werk , het zand ligt beneden en het mengen op zich is al zwaar  , maar denk toch dat het beter is voor de grond . Kan dus de erwten nog even niet zetten , maar de grond is zo zwaar , dat het echt beter is om het zo te doen . En ik heb weer een klusje . Even zien of ik vandaag kan beginnen , dat hangt er vanaf wat het weer gaat doen . Maar we gaan het zien. 
Verder natuurlijk weer wat te eten maken , met Casper lopen en dat soort dingen. De wasmachine draait al , dus over een goed uur kan ik die even ophangen . Gewoon weer een gewone dag . En verder gaan we het zien wat er allemaal gebeurd . De wereld is gek, maar dat wisten jullie al. Voor nu, blijf safe en gezond.


  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten