dinsdag 17 mei 2022

Lopen

 Zo, heb er in ieder geval een onderwerp cq naam aan mijn stukje gegeven. Gisteren vergeten. Soms denk je , ik begin , en zie dan wel waar het overgaat en vul dan de naam later wel in. Niet , gewoon vergeten . Maar goed, de strekking was wel duidelijk , denk ik zo. 
Vandaag is het weer dinsdag , en dus gaan Sao en ik weer een poging doen om naar Relvinha te gaan . Is in Curral das Freiras . Is wat lastig om er te komen , altijd al, maar ze zijn , als het goed is , ook nog eens aan het werk. De weg schijn maar voor de helft open te zijn , dus er staan verkeerslichten. En dat is dus de enige , toegankelijke  weg . Er is nog een weg , afgesloten voor het verkeer . Heb ik heel in het begin nog wel eens gedaan , maar dat was geen pretje . Blij dat die dicht is . Je kunt er nog wel over lopen , maar ook dan is het zeer goed uitkijken. Best gevaarlijk. Maar goed, we gaan zien of het door gaat en hoe het wordt . Het heeft vannacht geregend en de voorspellingen laten ook wat regen zien. Voor nu, blijf gezond   .


    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten