woensdag 11 mei 2022

Warm

Dit waren gisteren de temperaturen . Zo als je kunt zien was het niet koud . Voor mij is het niet zo als het moet . Het ging te snel en te hard . Maar wie ben ik .
Gisteren met Sao gelopen . Het was een fijne wandeling, en zeer bekend terrein. Zijn begonnen bij Florenças en zo richting Sao haar huis gelopen. De bedoeling was om bij de levada ergens een oud pad naar beneden te nemen. Dat is altijd een risico , zo ook nu. Het pad was versperd en we konden dat misschien wel , met veel moeite , nemen , maar wisten niet zeker hoe het er wat lager bij lag. En om dat Sao op tijd weer thuis moest zijn om dat ze een vergadering had, besloten we door te lopen. En dus kwamen we uit op 16,8 km in 3uur en 26 minuten. Daar zeten ook 2 minuten pauze bij. En met dit terrein was dat een knappe tijd, al zeg ik het zelf. Nu was het daar niet zo warm als in Funchal , maar je merkte het wel. Ook net  , toen ik even voor vijf uur met Casper naar buiten ging, merkte je het direct , het is warm, en je ruikt brand. Het grote nadeel als het warm word.
Heb niets meer te zeggen , hoop dat iedereen mijn stukjes nog kan lezen , soms doet Facebook wat raar en lijkt het wel of dat ze privĂ© staan . Maar goed , ik schijf nog steeds onzin, en blijf dat nog wel even doen . Voor nu, blijf gezond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten