maandag 16 mei 2022

 

Maracuja 
Toch vind ik het raar om een liedje te laten winnen omdat je medelijden met een groep of land hebt. Kan er niets aan doen. Maar als ze meedoen aan het WK, laten we zie dan ook maar de eerste fase doorkomen, of zelfs winnen ? Ik vind het best hoor, het hele Eurovisiesongfestival hoeft van mij toch niet , heb niet gekeken . Maar alleen het idee , weet nog wel dat er bepaalde liedjes werden geweigerd om dat ze te politiek waren .  Maar goed, ik geniet wel van mijn tuin en het prachtige eiland. 
Het is een beetje van alles wat , mooi weer , dan weer een koude windvlaag . Ook zon hoor, maar ook soms grijs en zelfs wat regen. Nu net , 5 uur in de ochtend , tijdens de wandeling met Casper , hadden we motregen. Het zal vandaag wel droog worden , is de verwachting. Maar denk toch dat het wel een paar dagen zo blijft . Klaag zeker niet , het is goed voor de tuin. 
Ben een beetje aan het reorganiseren , hier en daar . Je moet soms even de bezem door het hok halen he . En als het buiten toch nat is , kun je het nu mooi doen. Ga even zien wat het wordt vandaag . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten