vrijdag 13 mei 2022

Vrijdag

 

Ja, het is vandaag vrijdag de 13de. Ben gelukkig zelf niet zo bijgelovig , dus ik denk dat het wel mee zal vallen . Maar voor die mensen die wel wat hebben van och je , kijk uit voor zwarte katten , loop niet onder een ladder door en dat soort dingen . 
Het was gisteren toch best een aardige dag . Heb weer het nodige in de tuin kunnen doen . Wordt nog eens wat het , dat stukje land. Je bent nooit klaar , er kan altijd wel wat gedaan worden. Maar wel en kan niet de hele dag op het land bezig zijn. Soms even een uurtje met een boek zitten moet ook kunnen . En dan heb ik natuurlijk ook nog de keuken he , waar ik ook wel wat uurtjes in door breng . Vandaag eten we tuinbonen , vers van uit Kate haar tuin. Fijn als je dat zo allemaal krijgt he . Zij heeft meer op haar land staan dan ik, maar ik zorg dan weer voor een goede aanvoer van eieren. Zo doen we allemaal wat . Niet dat ik de eieren leg, die eer gaat naar mijn kippen. Maar neem aan dat jullie dat toch wel snappen. Ben zeer blij met mijn kippen. Zijn goede legkippen , Goed, de hond ie uit geweest , het stukje is getypt en nu even ontbijten . Voor nu, blijf gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten