maandag 23 mei 2022

Maandag

Zo, een nieuwe week . En kijk, ook een nieuw virus . Nou ja, nieuw . Goed , ga ik het over hebben of zou ik het laten ?  Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Je hebt oude Nokia´s waar we het over kunnen hebben , doe ik ook maar niet . Valt volgens mij in de zelfde categorie . 
Ga het hebben over het weer . Weet wel dat daar ook mee wordt geklooid , maar goed. Het was dit weekend redelijk weer , zaterdag iets beter dan gisteren . Gisteren in het begin wel aardig , tot een uur of 10 , toen werd het echt weer een stok frisser , meer bewolking. En tegen 5 uur kwam er weer even wat zon. Dus niet echt van wat je zegt , een aardige dag. 
Ben natuurlijk wel een beetje in de tuin bezig geweest , doe ik zo goed als elke dag , maar niet elke dag even veel en even lang. Je moet wel een beetje doseren . Het gaat aardig in de tuin , maar niet van dat alles er prachtig bij staat . Hoorde van Kate dat verschillende planten bij haar in de tuin, die ze later heeft geplant dan in mijn tuin , er beter bij staan. Het weer is toch raar , wat fris . 
Ga stoppen , zo maar even wat eten . Casper is uit geweest , de was draait. Dus de hoogste tijd om een broodje te nemen. Half zes, mooie tijd. Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten