maandag 2 mei 2022

Mei

Soms even een dagje niet he . Maar we zijn er weer . Het was het weekend aardig weer , heb dus veel in de tuin kunnen doen . Weer dingen opgeruimd, gezaaid en water gegeven. Je blijft altijd bezig . Maar dat houd je van de straat , zullen we maar denken.
Renée ging vrijdag een stukje lopen en wat boodschapjes doen , en toen is ze gevallen. Zul je net zien he. Maar goed , wat schaaf wondjes , pijn aan de knie en schouder . Het personeel van de supermarkt heeft haar geholpen , en het gaat nu wel weer een beetje . Het blijft een brokkenpiloot he Maar wat doe je er aan. Gelukkig heeft ze van het weekend lekker even in de zon kunnen zitten . Niet te lang , dat wordt al snel te warm. Maar het was toch fijn.
Zelf ben ik gisteren even op en neer geweest naar Funchal . Had een t-stuk in mijn waterleiding dat kapot was. Nu was het wel van mijn gratis watersysteem , maar heb er een hekel aan als er een lekkage is , ook als is het gratis water . Dus maar even een t-stukje gehaald en alles is weer in orde . 
Het wordt , denk ik, vandaag niet zo warm als gisteren . Zullen even kijken wat ik kan doen . Er is altijd wel wat . Zal alleen een uurtje later beginnen , als het me te fris is. Je moet toch een beetje op je gewrichten letten he . Met je knieën op de koude grond zitten ga je toch voelen. Maar goed, voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten