dinsdag 24 mei 2022

Niet

 Vandaag is het dinsdag . En , geen wandeling . Wel met Casper natuurlijk , ben nu bijvoorbeeld net terug van de eerste wandeling. Straks , kwart over zeven de tweede keer. Maar geen wandeling met Sao . Ze zit op Malta . Is een uitwisseling programma van scholen . Dus deze week niet lopen. Kan mijn rechter scheenbeen een beetje bij komen . Heb ik wat last van , vooral als ik veel klim of naar beneden loop . De aanhechting is wat geïrriteerd . Beetje rust , en dat soort dingen . Komt vast goed.
Niet dat ik vele rust neem hoor. Zit niet echt in me , de halve dag met mijn been omhoog . Gisteren een goed stuk in de tuin gedaan. Gedaan wat ik wou doen. En alles met een hak he. Heb geen frees. Dus als de grond open moet , met het handje . Maar dit gedeelte is gedaan. Heb gelijk de hele nacht de sproeier er op gehad. Kan het ook even goed nat worden. Was best droog. Mooi dat het kan . Nu vandaag even kijken , het was wat fris daarnet , maar het is nog geen 9 uur , kan het er weer heel anders uit zit. En voor dit werk moet het toch niet te warm zijn. 
Heb nog even een filmpje voor de liefhebber . Is in het Engels , maar je kunt het natuurlijk automatisch laten ondertitelen als het iets te veel is . Ik vond het een  interessant filmpje . Voor nu, blijf uit de buurt van apen en blijf gezond .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten