maandag 30 mei 2022

Nieuwe week

Ja, daar zijn we weer , de paar laatste dagen in mei. Het is regenachtig weer . Op zich kon mijn tuin wel een buitje gebruiken , dus dat is geen probleem. Een kou front trek over het eiland , en dat merk je wel. Heb niet te klagen , natuurlijk wil iedereen altijd maar 24 gr en zon. Maar de tuin heeft daar niets aan . Zo snel afgelopen zijn met de plantjes . 
Als ik zo in de ochtend met Casper een stukje loop, loop ik altijd de berg af , naar beneden dus , en dan bij de tweede wandeling , zo rond kwart over zeven , de berg op . En die keus blijkt ook vandaag wel goed uit te pakken. Hoorde , toen ik net buiten was, rots stukken op de weg vallen. En ja, als ik de berg op was gelopen had ik dat gezien. Het stuk berg daar , boven de levada is erg instabiel. Kwam op de weg naar beneden ook wel een steen tegen , maar daar is het toch echt minder . Dus als ik straks weer ga lopen met Casper , maar even goed bekijken waar we dat gaan doen en hoe. Je weet het nooit , de natuur is de baas.
Goed, zag gisteren dat Sao ook weer veilig op het eiland is geland. Met dit weer , meer wind, mist en regen , is het altijd maar de vraag of de vliegtuigen wel kunnen landen. Het vliegveld op Porto Santo heeft een langere landingsbaan en ligt wat beter qua weer . Dus ze willen daar nog wel een landen . Maar dat hoefde gister middag niet. Weet nog niet of we morgen wandelen, had al wel gehoord dat ze het heel druk heeft gehad, maar verder moeten we het maar even bekijken. 
Wat ik vandaag ga doen , we zien het wel . Straks zo wie zo RenĂ©e haar auto even naar de garage brengen. Maar verder zal het van het weer afhangen . Anders maar een beetje in huis rommelen . Voor nu, een filmpje om wakker te worden . Blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten