dinsdag 6 september 2022

Lopen

 Zo, de week is al weer bezig. Gisteren ben ik even naar Funchal geweest . Heb kippenvoer gekocht , en wat ideeën opgedaan. Niet echt wat gekocht , maar weet nu een beetje wat er te koop is . Krijg wel vaak , nog steeds , wat koppijn als ik in wat winkels rondloop. Maar goed, we doen het er mee he. Heb dus niet echt veel gedaan gisteren , maar goed, dat kan wel eens he. 
Wel natuurlijk de kippen gevoerd en dat soort dingen . En we hebben nu dan ook , voor het eerst hier , een deurbel. Het is hier toch wel handig , vooral als ik in de tuin bezig ben of in de winter als we de deuren dicht hebben . Dan komt het wel eens voor dat er iemand voor de deur staat die we niet horen . 
Gisteren ook nog contact met Sāo gehad .  We gaan vandaag weer lopen. Niet te ver weg , het is het begin van een nieuw schooljaar , en dan wordt er veel vergaderd . Dus vanmiddag moet ze op tijd op school zijn. Maar we gaan wel lopen .
Gisteren nog wel een leuke foto gemaakt , zal ik hier onder plaatsen . Nu maar even ontbijten , mijn rugzak inpakken en dan ben ik er weer klaar voor . Voor nu, blijf gezond . 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten