donderdag 15 september 2022

Nog een keer

 Gisteren weer het nodige in de tuin gedaan. Heb de beneden tuin schoongemaakt , samen met Kate . Dan schiet het extra snel op , is ook best een stuk grond. Het was droog en gelukkig niet al te warm. 
Later op de dag hoorde ik van São dat we op donderdag , vandaag dus , lopen. Ze moet al vroeg in de ochtend haar dochter naar het vliegveld brengen en op de terugweg gaan we dan lopen . En ik ben zeer flexibel , dus lopen we nu vandaag , donderdag dus. Maar wat het volgende week wordt , hoor ik vandaag wel.
Gisteravond kreeg ik een allergische reactie , moest erg veel , lang niesen . Zeer vermoeiend . Maar na een pilletje en een paar whisky´s ben ik niet te laat op bed gegaan. Voel me nu een stuk beter en hoop dat het tijdens het lopen niet terug komt . 
Heb gisteren toch nog maar weer een foto van de boom orchidee gemaakt. Die hangt in een laurier boom, staat dus niet in de grond en heeft lucht wortels . Nu heeft die tig knopen en er zijn er nu twee open. En vind deze zo mooi , dus hier nogmaals een foto . Voor nu , blijf gezond 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten