donderdag 1 september 2022

September

 Zo, het is september . Gisteren even niet gepost . Niet dat ik niet wakker was , of me had verslapen of zo. Maar gewoon even niet . Kan altijd he . Gisteren best wat gedaan . Had op verschillende plekken wat dakpannen liggen en die heb ik nu maar eens netjes , uit het zicht, allemaal bij elkaar gelegd. Ook ben ik bezig met het hout wat ik heb bij elkaar te leggen . En als het straks wat minder weer is, kan ik in de schuur wat opruimen . Er blijft altijd wel wat te doen he.
Verder is het rustig weer . Gisteren was het een mooie dag , in de middag zelfs warm. Ook vanochtend is het niet koud, ben natuurlijk al met Casper wezen lopen. Tijd is tijd he . Niet dat hij lastig is vroeg in de ochtend , maar ik ben wakker en dan is het heerlijk rustig op de weg. Niet dat het hier erg druk is hoor , maar zo vroeg in de ochtend , heerlijk . Ga er een eind aan breien , Kate komt vandaag , en wil weer het nodige doen . Voor nu, blijf gezond 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten