dinsdag 20 september 2022

Schuur

 Gisteren inderdaad enkele buien gehad , dus ik ben een lekker tijdje in de schuur bezig geweest . Heb nu niet zo heel groot huisje , en dus als ik ergens iets veranderd , heeft het  ook invloed op de rest . Wil boven , omdat ik nu dus een kachel heb en een schoorsteen, de boven slaapkamer wat veranderen . En je moet ergens beginnen. Heb van de zomer het dak van de schuur wat aangepast , de muur aangepast . En nu de rommel opruimen en heb gisteren een extra stelling in de schuur gemaakt . En als ik dat heb opgeruimd, kan ik weer iets extra´s daar kwijt en dus weer ruimte in huis. 
Probeer tussen de buien door ook wat in de tuin te doen , wel deze of volgende week wat spruiten zaaien en dat soort werk. Het is herfst , maar er kan best nog wel wat de grond in . En gisteren nog gewoon in T-shirt bezig geweest . Het is dus nog niet koud . Het koelt  al wel af en het wordt ook vochtiger , maar kan nog steeds genoeg doen en de kachel is , natuurlijk , nog niet aan geweest . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten