woensdag 28 september 2022

Wat

 We leven in gevaarlijke tijden . Nu weer de gaspijpleiding in de Oostzee zo goed als zeker opgeblazen. Door wie ?? Zeg het maar . Ik weet het niet . Weet alleen dat als `men ` zo door gaat het niet goed komt . Maar wie ben ik ? Zit hier wel op een eiland , ver weg van alles , maar zie wel hoe het , in veel opzichten , van kwaad tot erger gaat met veel dingen . Wat er aan te doen ? Zeg het maar . Het is een wereldwijd probleem . 
Ik blijf gewoon bezig op mijn eiland, ben ik de tuin bezig en in en rond het huis. Ben van alles aan het doen en vermaak me wel. Zo als het er nu naar uit ziet , krijgen we de eerste twee weken van Oktober het zelfde weer als dat we nu hebben . Droog , aardige temperaturen . Van mij hoeft het niet te warm te blijven en we kunnen ook best wat regen gebruiken. Maar goed , wie ben ik ? Vragen , vragen . Zeg het maar . Voor nu, blijf gezond . 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten