maandag 5 september 2022

Maandag

Maandag , een nieuwe week. We hadden een rustig weekend . Wat regen en ook wat frisser . Nier koud hoor , nog steeds een graad of 20 . Lager nog makkelijk 26 gr. Maar je gaat toch merken dat de herfst er aan komt. Vind het altijd een mooi seizoen. Veel regen en harde wind is wat minder natuurlijk , maar hoort er bij.
Zo als ik al zei , een rustig weekend . Ik heb wat aangerommeld . Niet te veel hoor . Ben het hele weekend thuis gebleven , maar straks ga ik even naar Funchal . Ga kippenvoer kopen en een van de afstandsbedieningen van het licht werkt niet meer . Heb dat ding nagekeken , maar kon er niets meer mee. Dus die moet worden vervangen .
Verder wil ik een standaard maken voor mijn zonnepanelen . Dus maar even zien wat er te koop is . Heb een idee wat ik wil, maar goed , nu zie of dat ook kan. Heb iets op Amazon gezien , maar dat wil ik dus iets anders maken en dan speciaal op deze panelen. Ga het zien en laat het weten . Voor nu, blijf gezond 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten