donderdag 8 september 2022

Vrijdag

Nee, ik ben niet in de war , het is donderdag. Maar , weten nu het schoolrooster van São en onze `wandeldag ` vrijdag. Dus vandaar . En omdat het morgen vrijdag is, gaan we morgen weer lopen . Twee keer inde week , maar dat kan best he . Is ook wel even fijn om  er weer even lekker in te komen. Het is zo nu en dan wel warm , en dan vooral in de middag dan . Maar in de ochtend is het erg mooi weer .
Gisteren ben ik even naar Funchal geweest en heb voor een zonnepaneel  een rek gemaakt . Nog niet helemaal wat ik wil , dus moet het nog even wat aanpassen. Maar het idee is er , het staat nu al best goed. Wil het nog iets steviger maken en dan ook nog wat wieltjes onder zetten. Kan ik het beter op de zon draaien he . Zit hier natuurlijk wel in een ravijn . De zon komt , vooral in de winter wat laat over de berg heen, maar toch ook gisteren een goed rendement , vond ik. 
Moet natuurlijk ook zo nu en dan wat in de tuin doen , dus gisteren tussen alles door , ook de tuin water gegeven . Ook wat onkruid weg gehaald. Blijft wel bezig he .
Vandaag komt Kate , dus het wordt weer een dag waar op alles tegelijk gaat gebeuren. Dus genoeg te doen . Voor nu, blijf gezond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten