vrijdag 8 september 2023

Bezig

Het heeft woensdag aardig geregend . Dus toen ik gisterochtend voor de wat langere wandeling ging, moest ik al snel terug. Er was een struik , zijn wortels en de nodige aarde over het pad langs de levada gevallen. We konden er dus niet door. Er zijn op nog meer plekken wat bomen en stenen op wegen en zo gevallen. Dat heb je zo na wat regen .
Maar goed, ben al weer druk bezig. Met Casper wezen lopen, de wasmachine draait. Moet mijn rugzak nog even verder in pakken, wat eten , dan weer met Casper lopen en de was ophangen . Vrijdag , heb begin van het weekend.
Ga straks lopen met São lopen en dan wil ik wel de nodige dingen gedaan hebben. Vandaar dat ik het altijd wat drukker heb op een dag dat ik ga lopen . Maar goed , nu eerst ontbijten en dan de rest van de dingen. Voor nu, blijf gezond 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten