vrijdag 15 september 2023

Estrela-do-mar

 Zijn we weer . Casper is al even uit geweest , de wasmachine draait , dus de dag is weer begonnen . Het is droog , maar de verwachtingen zijn dat het flink gaat regenen . Heb net zelf even gekeken , en volgens mij zal het wel meevallen . Je weet het nooit , maar zo ver als ik kan zien gaat het pas tegen 22:00 uur regenen en niet zo hard als dat ze voorspellen. 
Maar goed, we gaan het zien. Gisteren dus twee keer naar Funchal geweest . In de ochtend om Brandon weg te brengen naar de duikschool en in de middag naar het consulaat . Gelukkig was er genoeg parkeer plek in de buurt en konden we goed parkeren . Dat kan wel eens een probleem zijn in Funchal. We waren natuurlijk iets te vroeg, maar alles ging goed en was best snel gedaan. Dus ik was best weer op tijd thuis. Dus nu maar wachten tot ze de nieuwe paspoorten opsturen .
Brandon had weer foto`s gemaakt en heeft mij er weer een paar gegeven zodat ik ze hier kan posten . Hij duikt elke dag, maar kan niet altijd foto`s maken omdat hij ook opdrachten moet doen he . Maar goed , zal er nu een paar plaatsen . 
Ga nu ontbijten , zo de was ophangen , dan weer met Casper lopen en daarna naar Funchal . Voor nu, blijf gezond. 

Estrela-do-mar 


Estrela-do-mar 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten