maandag 4 september 2023

Nieuwe week

Maandag , een nieuwe week. We hebben dit weekend wat regen gehad , heerlijk . Je kunt al goed zien dat we naar de herfst gaan . En dat vind ik niet erg . Het wordt wat koeler , we zien minder toeristen , hoop ik. Je hoort het van steeds meer plekken dat mensen de toeristen zat zijn . Het zijn niet de mensen , maar vooral het gedrag dat mensen tegen staat . Lijkt echt dat mensen nu denken , ik breng geld mee , dus ik kan doen wat ik wil. Parkeren zo als ik wil, onbeleefd gedrag . Herrie , rommel . Maar goed, het wordt herfst , dus ik hou er over op.
Het was lekker weer van het weekend . En daar gaat het om. Ik probeer wat op het land te doen , en weer gewassen er op te zetten . Gaat lukken . Maar met deze nieuwe week komen er ook weer wat veranderingen . Brandon begint vanaf nu niet meer om 9 uur , maar om 10 uur . Nu maar even zien hoe druk het op dat tijdstip is. En São gaat vandaag weer aan het werk. De kinderen gaan nog niet naar schol, maar de leraren en zo wel. Alles voorbereiden , vergaderingen en dat soort dingen . Weet dus nog niet wanner we weer gaan lopen, maar de grote vergadering is op woensdag en dan horen we wel meer . 
Wat het vandaag wordt , we gaan het zien. Nu eerst even ontbijten , de was ophangen , Casper weer uit laten. De nieuwe week is begonnen . Voor nu, blijf gezond .


Ps , Brandon aan het zwembad met een paar `vrienden ` 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten