woensdag 20 september 2023

Woensdag

Goedemorgen , ben al weer lekker bezig en het is net vijf uur. De was draait al . En al dat soort kleine dingen heb ik al gedaan . Vind het heerlijk om zo vroeg rond te struinen en al wat dingen te doen . Voor zeven uur hangt de was . Kan het de hele dag drogen.
Goed , gisteren was het best een aardige dag . Wat op het land gedaan . Maar het is op het moment redelijk rustig . Doe het ook gewoon een beetje rustig aan . Vandaag weer maar zien wat ik kan en wil doen. Ben een beetje aan het voor bereiden voor oktober . Ga dan tuinbonen en peultjes zaaien . Wil ook wat spruitjes doen , denk ik. Maar daar heb ik toch wat minder opbrengst van . Dus dat moet ik maar even zien .
Vandaag komt Kate weer , dus ook dat hebben we weer . Maar denk dat ze vandaag de auto´s doet als extra . Anders helpt ze mee wat op het land. Maar even zien hoe het weer is . We rijden best veel nu , voor onze doen he . Dus ze kunnen wel een wasbeurt gebruiken. Gaan het zien.
Ga ontbijten , de kranten zien en wat ´alternatieve nieuws ´ luisteren . Voor nu, blijf gezond .




São op de schommel 


Druiven persen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten