woensdag 6 september 2023

Niezen

Ben ik weer . Het is al weer woensdag , midden van de week. Eerlijk gezegd gisteren niet al te veel gedaan . Kreeg zo tegen de middag een allergie aanval . Heel vervelend , maar gelukkig heb ik het al veel minder dan vroeger . Veel niezen , loopneus en dat soort dingen. Heb gelukkig wel wat in huis, en nu ziet het er al weer een stuk beter uit. Hoop dat het vandaag veel minder is, maar je weet het nooit.
Maar goed, nieuwe dag, nieuwe kansen . Vandaag komt Kate , maar in verband met de vakantie tijd komt ze iets eerder . Weet nog niet of ik vandaag op het land ga werken , het is nu al warm, en als mijn allergie nog niet helemaal over is , doe ik het waarschijnlijk vandaag maar wat rustig aan. 
Als het allemaal gaat zo als we denken , ga ik gewoon op vrijdag lopen met São lopen . Is nog niet helemaal zeker . Zo aan het begin van het nieuwe schooljaar is het altijd wat onzeker en duurt het even voor dat het schema echt vast staat . We zijn het gewoon , dus we wachten het rustig af. Ga nu maar even ontbijten. Voor nu, blijf gezond . 


Ribeira Brava 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten