donderdag 21 september 2023

Bezig

Donderdag , de week schiet al weer op. Het is hier nog steeds aardig weer . Wat wind af en toe, soms een buitje . Maar niks bijzonders . Las van de week dat Nederland zijn eerste herfststorm heeft gehad. En dat is knap, vandaag is het 21 september en dat betekent dat vandaag de HERFST begint. Maar goed, wie ben ik . Zal het allemaal niet begrijpen .
Brandon doet het goed bij de duikschool, hij moet nog een taak doen en dan is klaar . Dus dat is ook goed . Vanavond gaat hij weer uiteten met de groep van de duikschool. Dus dat is ook weer mooi. 
Wat is vandaag ga doen , maar even zien wat ik kan doen . Ga vandaag wie zo kippenvoer kopen , dan gelijk even zien wat ze nog meer hebben voor op het land . En dan kan ik een plan maken voor wat en wanneer ik het kan ga doen . Maar ga pas echt op het land werken per 1 oktober . Heb ik weer al de tijd aan mij zelf . 
Goed , de wasmachine draait , dus de was ga ik zo ophangen . Dan tegen kwart over zeven weer met Casper lopen. En dan naar Funchal. Verveel me niet . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten