vrijdag 22 september 2023

Weekend

Zo, het is vrijdag . Ben net met Casper wezen lopen. De wasmachine draait en ik luister naar een podcast. Dus de dag is al weer begonnen. En dat om net 5 uur .
Gisteren niet al te veel gedaan . Een beetje op het land bezig geweest , mijn kippen moeten natuurlijk elke dag wel aandacht hebben . En in de ochtend Brandon naar Funchal gebracht. Hij is na de duikschool uit eten geweest in Funchal , dus hij moest dus daarna ook worden op gehaald. Ben niet te laat naar Funchal geweest en heb daar even op hem staan wachten. Dat gebeurd niet te vaak , dat ik zo vaak in Funchal sta te wachten en dat is maar goed ook. Door wat ik zien ben ik zo blij dat ik woon waar ik woon. De stad is echt niets mee voor mij. Wat een mensen , wat een verkeer . Laat ik er maar verder maar niet te veel over zeggen . Je wordt zo beschuldigd voor wat dan ook.
Maar goed, we gaan er weer voor . Een nieuwe dag . Vandaag weer kippenvoer halen en zien wat ze nog meer hebben . Ga vandaag ook weer wat op het land doen . Dus kan weer lekker buiten bezig zijn. Voor nu, blijf gezond .

 

Ribeira Brava 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten