dinsdag 14 november 2023

Bezig

Ja, ben wel bezig . Gisteren toen ik met Casper ben wezen lopen , heb ik maar even een klein stukje op de GoPro gefilmd . Gewoon om de camera te testen en om te laten zien dat het niet allemaal vlak is wat ik elke dag loop. Het was nog schemer , maar het gaat om het idee. Loop altijd eerst even een klein stukje langs de weg , maar zo snel als ik kan ga ik een oud pad op , omhoog naar de levada . Dat pad is nu redelijk begaanbaar , wordt twee keer per jaar schoon gemaakt. Maar als het regent , dan  loop ik vaak even om . Ik zal de video onderaan plaatsen.
Een klein beetje op het land bezig geweest . Maar ben ook bezig met het opnieuw opzetten van mijn tv systeem . Kijk via een Nvidia  Shield . Draait op Android Tv . Maar je kunt een hoop aanpassen en veel apps zijn weer veranderd , vervallen of wat dan ook . Moet dus weer alles goed uitzoeken . Kan dat niet de hele dag , krijg dan weer last van mijn hoofd , maar hij draait wel . Moet nog het nodige doen , maar dat komt wel. Straks weer een VPN er opzetten . En wat apps die je normaal hier niet kunt draaien , zoals de BBC IPlayer . Maar goed, houd me van de straat. Ga ontbijten en dan weer wat dingen uitzoeken . Voor nu, blijf gezond 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten