vrijdag 17 november 2023

Weekend

Vrijdag , en dus staat het weekend weer voor de deur . We klagen niet over het weer , het is droog , zonnig en in de middag tot 24 gr. In de ochtend nog wat fris, en het koelt ook snel af als de zon onder gaat , maar al met al , aangenaam meer .
Dus ben weer flink bezig geweest . Heb beneden wat bomen staan en daar onder maar weer eens een keer opgeruimd. Moet dat een keer of 2 a 3 per jaar doen, anders wordt het een zooitje . Heb daar oa een Avocado staan en een Anonas. Eet dat niet zo heel veel , maar ze staan er en ik geef dat fruit wel weg . 
Ook ben ik nog met het pad bezig , ziet er al een stuk beter uit , maar op het grit komen ook nog stenen . Als ik zo ver ben laat ik dat weer zien. Dus zit niet stil .
Maar als ik dan toch wel even stil zit , wat best voorkomt , natuurlijk, heb ik gisteren even een filmpje gekeken over de GoPro . Duurde wel bijna 25 minuten en het ging alleen nog mar over wat instellingen van de video. Dus nog niet over de foto´s . Nu nog het zo instellen en dan wat opnames maken om te kijken hoe dat ook echt werkt.
Ben dus wel bezig . De wasmachine draait al weer een tijdje . Zo even ontbijten , en tegen kwart over zeven weer een rondje met Casper . Voor nu, blijf gezond .

 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten