maandag 13 november 2023

Nieuw

Nieuwe week, en alles is weer anders en nieuw . Vandaag niet lopen met São , dus dat is anders . Ze moet vandaag wat lessen waarnemen van iemand anders , dus ze staat de hele dag voor de klas. En woensdagmiddag is ook niet mogelijk . Dus nu richten we ons op vrijdagmiddag . Maar je weet nooit he.
Maar goed, ben ook van het weekend wel bezig geweest he. Wat op het land gedaan , het is hier weer een paar dagen droog , dus moet sommige delen van het land wel van water voorzien , en er is nog genoeg land om schoon te maken en of op te ruimen . Dus verveel me niet . En heb wat dingen op de computer uit te zoeken . 
Had een GoPro 3 , daarna een onbekende action camera , maar sinds gisteren heb ik nu een GoPro 11. En dat is een verschil , niet normaal. Maar daar moet ik wel weer even me zelf goed in verdiepen , wat een mogelijkheden heeft dat ding. Moet nu eerst beginnen met een snellere mini sd-cardje kopen. En al de instellingen die je kunt doen , zo wel voor dat je een foto cq video maakt als achteraf . Deze GoPro heeft zelfs voor foto´s de RAW instelling. Voor mensen die fotograferen , die weten wat ik bedoel.
Maar goed, moet dus weer een hoop lezen , kijken en vooral uitproberen . Dus vandaag een foto van Casper , heb hem wat ingezoomd en daarna een stuk van de foto gebruikt . En nog kun je inzomen , zo scherp. Ga nu even de was ophangen , ontbijten en dan begint de nieuwe dag echt. Voor nu, blijf gezond .


Casper 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten