donderdag 9 november 2023

Redelijk

 Ja , redelijk en dan heb ik het over slapen. Heb redelijk geslapen. gisteren was het shit en was ik al rond 2 uur wakker . Vandaag was het even over 5 uur , dus dat schilt wel een paar uurtjes. Of ik me beter voel dat gister ochtend moeten we nog maar even afwachten he .
Gisteren best wat gedaan . In de ochtend met Casper wezen lopen , en op het land gewerkt. Kate heeft ook nog even op het land geholpen , en dat scheelt . Heb bijna alle kool nu in de grond en weer een stuk klaar gemaakt voor de laatste plantjes . Dus ook weer met de hak bezig geweest . In het begin was het best fris , maar tegen half elf werd het zelfs warm. Toch gedaan wat ik wou doen .
En dan in de middag weer wezen lopen met São . Niet te gek , gewoon langs de levada bij Prazeres . Hebben daar al zo vaak gelopen , alleen  de laatste paar jaar niet meer . En we hebben nu wel de gevolgen van de brand gezien . Het grootste gedeelte van de wandeling was zonder dat uit zicht . Maar toen we meer de kant van Raposeira uit liepen was het goed zichtbaar . Niet fijn . Maar heb daar geen foto´s van gemaakt . Gisteren helemaal geen foto´s gemaakt . Dus jullie moeten het vandaag hier mee doen . Ga ontbijten, straks weer met Casper lopen en dan weer op het land bezig . Mijn dag is weer vol met van alles , dus komt wel goed. Voor nu, blijf gezond .



Geen opmerkingen:

Een reactie posten