woensdag 29 november 2023

Regen

 Ja, het regent. Het is al even droog geweest , maar nu regent het . En het ziet er naar uit dat het morgen flink gaat regenen. Nu kunnen we best wat regen gebruiken , maar als het zo hard regent , heb je altijd wel kans op landslide en dat soort dingen. Maar we gaan niet klagen he. Er zijn veel landen waar het ook erg hard heeft geregend en krijgen wij er mee te maken.
Gisteren niet zo heel veel gedaan. Had een paar dagen last van mijn rug en heb een rug brace omgehad . Heeft goed geholpen , maar ... Als ik zo iets om heb , krijg ik wel vaker last van mijn lende . Kneus erg makkelijk mijn ribben . Is gewoon zo . Dus nu geen last van mijn rug meer , maar wel mijn ribben . Het is niet anders . 
Vandaag komt Kate , maar als het zo blijft regenen ga ik niet op het land werken. Ze kan wel de auto wassen , die staan onder een afdak. Maar we kunnen altijd wel wat doen. Heb nu niet veel te melden. Ga wat nieuws kijken. Zien wanneer het droog genoeg is voor Casper . Het is een hond dat echt niet van regen houd en snel naar binnen rent als het zo regent. We gaan het zien, voor nu , blijf gezond .


Het regent 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten