woensdag 1 november 2023

Weinig

Ja, gisteren eigenlijk niet veel gedaan . Het was nat . Moest alle zeilen bij zetten om de was droog te krijgen en dat is gelukt . Maar verder niet zo heel veel.
Ben niet te vrede met de foto´s die ik op het moment maak. Gebruik daar mijn telefoon voor of mijn action  camera . En die actioncamera is niet zo als dat ik zou willen en de telefoon maakt mooie foto´s , maar die gebruik ik liever niet . Vooral met slecht weer is dat niet fijn, en probeer altijd de telefoon tijdens wandelingen niet te zwaar te belasten en gebruik die al voor het bijhouden van de track. Mocht je de telefoon als telefoon nodige hebben , en je gebruikt hem voor alles en nog wat , dan blijkt die leeg te zijn. 
Maar goed , dat is mijn idee . Heb nog een oude Minolta liggen , werkt nog wel . Heeft wel wat dingentjes die niet helemaal zijn zo als het zou moeten en ik vind hem wat zwaar , dus maar even zien of ik hem echt ga gebruiken. Gaan het zien. Voor nu, blijf gezond 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten