donderdag 30 november 2023

Laatste dag van November

Zo, de regen is er. Het heeft gisteren het grootste gedeelte van de dag geregend . Ook de wind trekt aan . En hier zitten we dan vaak ook in de wolken. Best mooi , luguber soms . Maar hoort allemaal bij December . En morgen is het dus de eerste van de maand. Het is niet koud , op deze hoogte . Gisteren , toen ik rond kwart over zeven in de auto stapte was het 18 gr. En dat is best warm.
Niet veel kunnen doen , gisteren . Heb wel een zak kippenvoer gehaald, en dat voelde ik dus wel. Wordt bij de winkel wel in de auto gelegd , maar hier thuis moet ik hem zelf in de schuur doen he . En dat is best een stuk omhoog. En dat met mijn ribben . Het ging even de goede kant uit, maar gisteren in de middag was het dus weer shit . Maar goed, het gaat over hoor. Als ik maar niets raars doe. En mezelf kennende ....
Maar zoals het er nu uitziet buiten, wordt het vandaag ook een rustige dag binnen. De verwachtingen zijn dat het vandaag slechter is dan gisteren , dus niet veel buiten doen. We gaan het zien. Heb een kort filmpje om te laten zien hoe het er hier uitziet met dit weer . Voor nu, blijf gezond .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten