woensdag 15 november 2023

Ervilhas

Het gaat snel he , als je het naar je zin hebt . Woensdag , dus Kate komt. Vandaag geen wandeling met São , die heeft het druk . Maar we proberen het vrijdagmiddag te doen en anders maandag maar weer .
Het was gisteren een dag die fris begon maar later best aardig werd. Dus we hebben niets te klagen , het is rustig weer . Ben gisteren wel wat op het land bezig geweest , probeer het elke dag wel wat te doen , maar het meeste toch in huis bezig geweest . Wil mijn Nvidia Shield goed hebben we werken e, moest ook nog wat dingen verzetten en zo . Maar ben goed opgeschoten en ga vandaag weer lekker op het land werken .
De doperwtjes  komen nu ook op , en dat is altijd weer mooi he. Ik pluk ze altijd als ze nog klein zijn , dan heb je peultjes. Die zie je hier niet altijd in de winkel en Renée vind ze lekker . Hier laten ze de doperwtjes vaak erg groot worden, maar dan vind ik ze weer wat melig worden . Maar ieder zijn smaak.
Heb gisteren ook nog wat foto´s met de GoPro gemaakt . Moet daar echt eerst een paar weken mee werken voor dat ik het een beetje onder controle krijg . Veel foto´s maken en veel uitproberen . Gebruik zo nu en dan ook mijn telefoon , loop niet de hele dag met de GoPro rond . Maar goed, ga ontbijten . De dag is weer begonnen . Blijf gezond.



Doperwtjes 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten