dinsdag 21 november 2023

Gelopen

Ben er weer . Gisteren wezen lopen . Niet te gek , São moest in de middag met haar moeder naar de dokter . Maar het was toch lekker om even uit te zijn en een stukje langs die levada te lopen . En dan is het toch nog wel een kilometer of 10 hoor . 
Zijn naar Encumeada geweest en hebben daar gelopen. Het is altijd fijn om daar vroeg te zijn , het is een plek waar veel toeristen komen en zo als de meeste nu wel weten , veel mensen en ikke gaat niet goed samen. Maar goed, de meeste toeristen slapen uit en wij dus niet.
Was niet al te laat thuis en heb toch nog wat in de tuin gedaan . Water gegeven , mijn foto´s online gezet en mijn video geüpload  . Dus niet zo dat ik niets heb gedaan . Het is nog steeds aardig weer , dus moet wel water gegeven . Maar toch was het een rustige dag , voor mijn doen.
Nu draait de wasmachine weer en ben al met Casper wezen lopen. Straks even de was ophangen en dan ontbijten. Dan naar Ponta do Sol , weer een wandeling met Casper en daarna weer op het land werken. Moet het doen zolang het kan he , straks veranderd het weer en moet ik de hele dag binnen zitten . Voor nu, blijf gezond. En o ja, voor morgen , gebruik je verstand en stem verstandig .








Geen opmerkingen:

Een reactie posten