woensdag 20 december 2023

Update

 Ben ik weer . Heb niet al te veel te melden . Ben veel thuis , probeer zo veel mogelijk Renée te helpen. Ze gaat wel heel langzaam vooruit , maar ze heeft goede dagen en wat mindere dagen. Gisteren was het iets minder . Ben in de ochtend naar de apotheek geweest en heb daar van die warmte pads  gehaald. Maar in de middag nog maar eens naar Ribeira Brava geweest en heb nog een paar andere gehaald . Je hebt zoveel soorten, maar goed , hoop dat het de pijn wat verlicht. Heeft gewoon tijd nodig.
Nog wat in de tuin kunnen doen , en hoop dat ik dat vandaag weer kan doen. Maar je wilt zo veel mogelijk doen , toch komt het er niet allemaal van. 
Mocht ik van de week dus een dag of zo overslaan , heb ik gewoon niet te veel te melden. We doen niet veel bijzonders . Doe natuurlijk gewoon de was, het eten , afwas en dat soort dingen . Kate zou vandaag komen, maar ze heeft een kou , dus ze komt niet. Hoesten is niet echt wat je er bij kunt hebben , dus ze heeft zelf gebeld en afgezegd. Heel verstandig . Goed, ik ga ontbijten . Voor nu, blijf gezond .


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten