donderdag 7 december 2023

Weinig

 Ben ik weer . Gisteren weinig gedaan , en toch wel weer genoeg. Moest al de verpakking van de nieuwe stoelen opruimen . En het is leuk dat ze het goed verpakken , en dat is natuurlijk ook nodig , maar wat een zooi heb je er van. Maar goed , het is opgeruimd. Tijdelijk. Kate was er gisteren en dan kan die grote dozen goed gebruiken. Dus heb de dozen leeg gemaakt , alles wat er in zat in een extra grote zak gedaan . 
Het was in het begin lekker weer , tot een uur of half 11 . Toen koelde het best af . Hebben zelfs tegen een uur of 6 in de avond de kachel een uurtje aan gedaan. Als Kate er zijn de deuren vaker en langer open en dus was het nu ook in huis afgekoeld. En toen ik net met Casper buiten liep, was het heel helder . Veel sterren aan de hemel . Dus goed afgekoeld vannacht . 
Denk dat ik vandaag maar even naar Funchal ga. Niet mijn favorieten bezigheid . Maar moet echt wat kerst inkopen doen en als ik nu niet doen , wordt het alleen maar drukker in de winkels . Ga het even bekijken. 
Heb een foto van Funchal . De versieren is elk jaar best mooi . Er komen veel toeristen . En dat maakt het altijd nog drukker . Vind de versieren best mooi , maar soms toch wel wat over de top. Maar wie ben ik . Ga ontbijten . Voor nu , blijf gezond .

Funchal Xmas 2023


Geen opmerkingen:

Een reactie posten