donderdag 17 augustus 2023

Gaat hard

 Ben ik weer . Gisteren mijn auto even laten checken . Maar de remmen zijn nog goed. Rij nu natuurlijk veel meer dan normaal , en dacht dat mijn remmen aan vervangen toe waren. Maar de monteur heeft ze even nagekeken en er zit nog 65% op. Dus hoef ze nog net te vervangen. 
Ook gisteren hebben we weer een mooie dag gehad . Kate is geweest , Brandon is naar de duikschool geweest . Dominic heeft zowel mij als Renée geholpen. Ik ben wat verfbakken aan het schoonmaken en Dominic is daar ook even mee bezig geweest . En hij heeft Renée geholpen in de tuin. 
We zijn samen, Dominic en ik , samen Kate weg gaan brengen , wezen tanken en toe heeft hij zelf iets uitgezocht voor de lunch . Het is niet zo´n makkelijke eter , maar hij had toch de lef om iets uit te zoeken wat hij niet kende . Een soort kroket . En na een stuk of 5 , 6 smaakte ze niet mee ze lekker . Ja , ja . Maar goed , vond het wel mooi . Als avondmaaltijd hadden we chili  con carne. En ook daar heeft hij goed van gegeten . Dus ik klaag niet . 
Ga nu zelf even ontbijten en dan nog een keer met Casper lopen. Het is nog wel donker , maar heb een goede lamp . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten