woensdag 30 augustus 2023

Midden van de week

De wind gisteren is al snel gaan liggen . De waarschuwing was dus eigenlijk een storm in een glas water . Maar toch konden er op maandag 9 vliegtuigen niet landen.
Maar goed , het is nu weer rustig . Gisteren een rustige dag gehad . Wat water gegeven , en het eten gemaakt . Maar verder ben ik een beetje aan het nakijken wat ik straks in de tuin gaan zetten . En we zijn papieren bij klaar aan het maken om straks , hier in Funchal , ons paspoort te verlengen . Ja, ze doen een test en komen van de ambassade naar Funchal zo dat we niet naar Lissabon hoeven . En aangezien ik niet graag meer op reis ga, alleen al in een rij staan op een vliegveld , niet fijn. Maar goed, dat ben ik . Ze komen in september , de datum is nog niet zeker , naar het consulaat hier op Madeira en dan kunnen we het hier doen . Dus even alles klaar hebben qua papieren en zo . 
Vandaag komt Kate . En ben ook al bezig met de was. Blijf wel bezig hoor . En als het goed is , ga ik morgen weer lopen met São . Ze heeft op vrijdag een afspraak , dus doen we de wandeling op donderdag . We gaan het zien. Ga nu even wat eten , dan de was ophangen , nog een wandeling met Casper , Kate halen , samen met Casper en dan naar Funchal , Brandon weg brengen . Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten