woensdag 2 augustus 2023

Van alles

Ben ik weer . Gisteren met Dominic Brandon naar de duikschool gebracht . Hebben de auto geparkeerd en zijn zelfs mee gegaan. Brandon heet Dominic zwemles gegeven in het zwembad . En dat gaat best goed. Zelf heb ik ook altijd moeite met op mijn rug stil liggen en gewoon drijven. Lijkt zo makkelijk he . Maar goed, ook wat schoolslag gedaan.
Na een halfuurtje zijn Dominic en ik weer opgestapt en zijn we een stukje gaan lopen. Ik had een idee om naar het 3D-museum te gaan , als ik het kon vinden. Nu wist ik wel waar het ongeveer zat, dat schilt. En we liepen er eigenlijk zo heen . Was best leuk, hebben leuke foto´s gemaakt. Dominic wist zich goed in te leven . Dus best wel gelachen. Zal zo nu en dan een foto hier plaatsen. 
Op de terugweg even een andere route genomen. Wist ergens een Chinese supermarkt te zitten en daar was ik wel benieuwd naar . Gevonden en ze hadden zelfs Sambal . Dus gelijk een pot mee genomen . Ze hadden best lekkere dingen en kom zeker terug.
Had in de ochtend ook nog een bericht van São gekregen . Zit op het moment op het vaste land en loopt de route Santiago de Compostella . Vanaf Porto. Ze had gisteren geen geluk. Veel regen en erg zwaar . Hoop voor de groep, ze loopt met ongeveer 10 man , dat ze vandaag beter weer hebben , maar zo te zien op de weer kaart..
Goed, vandaag komt Kate , Dominic gaat als het goed is weer op voor zijn tweede zwemles . Gewoon een gevulde dag dus . Voor nu, blijf gezond .







Geen opmerkingen:

Een reactie posten