dinsdag 15 augustus 2023

Zijn we weer

Zijn we weer . Moet zeggen , ondanks de vakantie en dat het wat drukker is , ik post nog erg regelmatig . Het is iets minder warm , maar nog steeds bijna 30 gr . Gisteren zijn Dominic en ik , nadat we Brandon hadden afgezet bij de duikschool , even door gereden naar Santana . We waren , natuurlijk, best vroeg daar . Is maar goed ook , want het kan daar tegenwoordig best druk zijn. Het is op het moment overal druk, vandaag is het een feestdag . Maria hemelvaart , en dat is hier best groot . Overal feesten , dorpen versiert . noem maar op. Vandaag is dan het hoogte punt. Hoop dat het vanaf morgen overal wat minder wordt . 
Morgen moet mijn auto ook even naar de garage . Toen ik gisteren naar Santana reed vond ik mijn remmen niet je van het . Dus gelijk maar even vernieuwen . Kan dus helaas niet vandaag , feestdag . Ga mijn lenzen in doen , ontbijten en even de kranten lezen . Dominic gaat vandaag weer zwemmen , en verder zien we het wel. Voor nu, blijf gezond .




Geen opmerkingen:

Een reactie posten