maandag 12 februari 2024

Een fijne maadag

Zo , het is weer maandag . We hebben een dag of wat behoorlijk wat regen gehad. Vrijdag was wel het ergste . Ook veel wind , en dat maakt het nog erger he . Maar we hebben het weer gehad, en het is weer droog. Soms nog wel wat wind, maar nog steeds is het niet koud. Soms in de ochtend wel fris . Maar het is bijna half februari . En eerlijk gezegd is het te warm .
Heb dus niet al te veel op het land gedaan , en vandaag ook niet . Ga , natuurlijk , vandaag weer lopen met São. Weet nog niet waar , maar dat zien we zo wel. Heb net een goed half uur met Casper gelopen . Weet het , het is nog vroeg. Maar sta nu eenmaal tussen half vijf en vijf uur op . De was draait , en is al bijna klaar . Dan even ophangen, wat ontbijten en dan de rest van mijn spullen in de rugzak doen. Dan zijn we er weer klaar voor .

Ook ik ga het even over Anouk hebben. Bekend Nederland valt over haar heen. Maar ze heeft , in mijn ogen , groot gelijk. En nu  zijn er meer onbekende Nederlanders en een meerderheid zal er , in mijn ogen ,mee eens zijn. Maak hier geen vrienden mee , en anders zullen het er mee eens zijn. Maar als je , zo als al in veel landen gebeurd , jongen kinderen manipuleert , puberteitsremmers geeft , zelfs tegen de wil van de ouders in , dan moet je wel eens een standpunt in nemen vind ik . Een trans is een trans. Maar zal nooit een vrouw zijn. Bier zonder alcohol is limonade . Vegetarisch vlees is geen vlees , nep vlees, gemaakt in een lab , is geen VLEES. En een transvrouw is GEEN vrouw . Voor nu, blijf wat je bent en voor al , gezond .

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten