donderdag 22 februari 2024

Orchideeën

De week schiet al weer op. Donderdag . Gisteren is Kate geweest . Ik ben zelf druk in de weer geweest met het opnieuw in kaart te brengen welke puzzels we hebben , en dan voor al die van Jan van Haasteren . Hebben er nog al wat , en je moet wel bij houden welke anders weet je niet meer of je hem al hebt of niet .
Verder een afspraak gemaakt voor mijn auto , even mijn remmen en banden laten checken . Is wel nodig zo af en toen . Denk dat ze aan vervangen toe zijn. Kan vandaag terecht . Dus straks eerst weer even met Casper lopen, die thuis brengen en dan mijn auto naar de garage brengen . Is niet te ver , Ribeira Brava.
Veder wat gerommeld , maar niet al te veel gedaan . Even zien wat we vandaag kunnen doen. Het ligt niet aan het weer , dat is nog steeds best goed.
Gisteren was het best fris , vroeg in de ochtend . Maar tegen elf uur werd het weer warm. Deze winter is niet koud , en er valt niet zo heel veel regen , lijkt mij. Hoop niet dat we in de zomer daar een hoge prijs voor moeten betalen , te weinig water of veel branden .
De tuin hier staat best aardig , de Orchideeën staan in bloei . Altijd mooi ,als je ze ziet . Deze staan in een pot , maar als je de Orchideeën in het wild ziet , nog mooier . Er zijn zo veel soorten . Maar goed, ga mijn klusjes doen en wat eten . Voor nu, blijf vrij en gezond .


   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten